19:09 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق سرمایه گذاری

صدور و ابطال آنلاین یونیت، توسعه بخش بازار سرمایه است
صدور و ابطال آنلاین صندوق های سرمایه گذاری، به مرور زمینه توسعه و عمق بخشیدن به بازار سرمایه و نیز رشد استارت‌آپ‌ها را فراهم می کند؛ از مبانی رشد و توسعه بازار سرمایه، ورود هر چه بیشتر مردم و سرمایه ها به این بازار است.
افزایش تولید و اشتغال با جذب نقدینگی بنگاه‌های اقتصادی از طریق بورس
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با ورود منابع مردم به سمت بازار سرمایه، بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌هایی که در بورس حضور دارند می‌توانند تامین مالی قوی‌تری را از این بازار داشته باشند و از این طریق نقدینگی را به سوی سرمایه‌گذاری در تولید سوق دهند که سبب افزایش تولید و اشتغال می‌شود.
آغاز بازارگردانی به روش مبتنی بر حراج "کامیاب ۱" از فردا
سهام صندوق سرمایه گذاری کامیاب آشنا به روش مبتنی بر حراج بازارگردانی می شود.
پیاده سازی متنوع ترین ابزارهای تامین مالی در صنعت برق
کارنامه بورس انرژی در تامین مالی صنعت برق شامل معامله بیش از یک میلیون و چهارصد هزار ورقه گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵,۶۹۵ میلیارد ریال، ۲۳ ۳۵۰ میلیارد ریال از طریق انتشار اوراق سلف موازی استاندارد برق و ۱۰۰۰ میلیارد ریالی از طریق پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پروژه است.
صندوق های املاک و مستغلات پرتفوی سرمایه گذاران را متنوع تر می کند
صندوق های املاک و مستغلات به تنوع بخشی پرتفوی مدیران سرمایه گذار و حتی سهامداران علاقه مند به سرمایه گذاری در صندوق ها کمک می کند.
صندوق های اهرمی، گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاران خرد
سرمایه گذاران خرد به واسطه منابع محدودی که در اختیار دارند شاید قادر به دریافت اعتبار از کارگزاری ها نباشند اما می توانند وارد صندوق های اهرمی شوند و از این صندوق در جهت افزایش بازدهی خود استفاده کنند؛ بنابراین صندوق های اهرمی باعث جذب منابع بیشتری در بازار سرمایه می شود.
معاملات ثانویه صندوق "کهربا" از فردا در بورس کالا
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از شروع معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری اوراق مبتنی بر گواهی سپرده سکه طلای کهربا در نماد معاملاتی «کهربا» از روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ خبر داد.
فرهنگ‌سازی و ارتقای سواد مالی؛ هدف‌گذاری شرکت بورس تهران
با توجه به استقبال علاقه‌مندان از دوره‌های آموزشی شرکت بورس تهران طی سال‌های اخیر، اجرای پروژه های جدید در این حوزه در دستور کار مدیریت توسعه فرهنگ سرمایه گذاری شرکت بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت.
آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه پیشرفت
پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پیشرفت (۳۰ درصد تأدیه) از روز چهارشنبه ۶ امرداد ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز کاری آغاز می‌شود.
اصلاح اقتصاد برق، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات این صنعت
راه حل برون رفت صنعت برق از مشکلات حاضر در گروی، اصلاح قیمت برق و استفاده از سازوکارهای شفاف بازار سرمایه برای کشف قیمت واقعی برق جهت ارائه سیگنال های قیمتی مناسب به سرمایه گذاران است.
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام "وهامون" مشخص شد / جزییات واگذاری
زمان جدید عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام سرمایه گذاری هامون صبا که به دلیل تعطیلات چند روزه انجام نشد ، چهارشنبه ۶ مرداد تعیین شد .
عملیات بازارگردانی یکساله سهم بازار پایه ای از فردا آغاز می شود
عملیات بازارگردانی یکساله سهام شرکت فرابورسی با دامنه مظنه یک درصد کمتر از دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو زرد بازار پایه از فردا آغاز می شود.
بازده 21.6 درصدی «یاقوت آگاه»
نماد برتر - بازدهی سالیانه این صندوق با درآمد ثابت به ۲۱.۶ درصد رسیده که تفاوت قابل توجهی با میانگین بازدهی سالیانه سایر صندوق‌های مشابه که بازدهی‌ای در حدود ۲۸.۱ درصد را محقق نموده اند دارد.
بیت‌کوین بر سر دوراهی رشد یا ریزش!
نماد برتر - تردید معامله گران در مسیر اتی بیتکوین باعث رقم خوردن روز پرنوسانی برای این رمزارز شد.
بازدهی 88 درصدی «سپهر آتی»
نماد برتر - صندوق سرمایه گذاری سپهر آتی که از صندوق‌های مختلط بازار سرمایه محسوب می‌گردد در پایان هفته قبل به ارزش ۳۸۵ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریالی رسید.